Goa

Hej hej!

Finns inte så mycket att beratta förutom att jag är på Goa, solar, badar, äter god mat, slappar och läser. Allt är med andra ord super och vi bor i hyddor på stranden och lyssnar på vågorna hela natterna.



Nästa vecka drar vi igång igen med praktiken, det ska bli kul det med men man kommer ju sakna slappandet på semestern. Men det är ju inte det jag är här för. Snart kommer det dessutom komma upp en jäkla massa bilder, för nu har jag ett helt gäng på lager! Tyvärr är det en bild jag verkligen verkligen önskar att jag hade knäppt, men sånt är livet när man inte har kameran redo konstant.


Tack Susanne för bilderna!


Men jag hör av mig senare.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Gumman! Nu har Kricka varit här och fixat! Jättesnällt! Så nu har vi läst dina senaste inlägg och tittat på dina fina bilder, kul! Han la också in Boliviaprojektet så vi hoppas få nyheter därifrån också! Spännande med barnbarn ute i världen! Här börjar vi ana våren, skönt! Ha det så bra! Kramar från farfars

2010-03-14 @ 23:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0