Nattklubb!

Hej hej! Nu blir det en snabb uppdatering ingen för jag har inte varken tid eller lust att skriva. Men jag ska uppdatera lite. Igar var vi som sagt pa Muktangan för sista dagen och pa kvallen drog vi ivag till en nattklubb tillsammans med lite vanner efter en intressant rickshawtur till helt fel stalle och sedan en till nattklubben som visade sig ligga i ett parkeringshus eller nagot liknande. Verkligen helt sjukt att ringa någon och säga, du jag står i ett parkeringshus är jag rätt då? Det var vi, de andra kom några minuter senare. Så igår svängde vi våra lurviga ordentligt fram till halv 3 på natten innan vi drog hem. Tur vi hade sovmorgon idag så vi fick sova ut hyffsat iaf innan vi ska sätta oss på nattåget till Hyderabad. Vilket vi gör om några timmar.  Kul var det iaf, DJ:en var riktigt bra och vi hade djävligt roligt faktiskt. Man måste ju göra sådana saker ibland också och det var kul att dansa men varmt som fan. Man svettades inte lite kan jag säga. Våra rickshawchaffisar hade vantat där nere i parkeringshuset och körde oss snällt hem på natten, hur smidigt som helst och gick jättebra verkligen. Men ingen åkte ensam så ni kan vara lugna, jag var dessutom nykter.  

Vet att det har varit dåligt med bilder på slutet nu men jag jobbar på att åtgärda problemet. Har tyvärr inga från igår men slänger in nån enstaka i ett gammalt inlägg så länge. 

Så nu drar jag till Hyderabad, såfår vi se om jag kan uppdatera därifrån eller om jag får vänta tills jag kommer hem på söndag. 

Ciao 
 


Kommentarer
Postat av: Lussie

gå gärna in på min färglada vardags/mode-blogg och kanske lämna en komentar här och där.

2010-03-21 @ 08:09:16
URL: http://lussies.blogg.se/
Postat av: sara

ha en bra dag! :)

2010-03-21 @ 08:20:02
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jaha, svettigt men kul, det är bra! Dessutom nykter alltså ännu bättre! Trevlig resa! Vi väntar med spänning på fortsättningen! Kramar från farfars

2010-03-22 @ 00:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0