Sista dagen pa Muktangan

Hej hej!
Sa har vi overlevt en vecka till da. Temperaturen ligger pa trevliga (hrrrm) 38 plusgrader och fragan ar om det egentligen ar trevligt eller mest bara jobbigt. Svettas har man slutat skammas for for lange sedan och bara accepterat som en del i processen. Eller nat, det ar sa att man lider lite faktiskt.

Igar var jag ivag pa Sahara Aahlads Coffee night vilket var jattetrevligt och jag ska forsoka fa upp bilderna snart. MEn det har varit lite brist pa tid ocksa. Men att headbanga med en indisk kvinna det var verkligen nagot nytt oh det finns det inga bilder pa haha. MEn det var trevligt med lita dans och att traffa lite kul folk. MEn dansa det kan ingen i jamforelse med indierna. Jaklar vilket roj.

Idag har jag aterigen varit pa Muktangan, for sista gangen och det var val ungefa som vanligt. Vi korde yoga pa morgonen vilket var ganska kul faktiskt. Men man ar ju inte i narheten av lika smidig som dessa indiska kvinnor. Men vi klarade oss helt okej faktiskt. Tur de korde det tidigt innan monsterhettan slagit till da hade vi nog dott fullstandigt. Och man dricker alldeles for lite vatten. Alldeles alldeles for lite.

Hmm vad har jag mer att beratta, ingenting viktigt iaf. MEn jag kan ge ett tips till alla som funderar pa att aka ivag pa nagot liknande. Det enda du behover i underkladesvag ar svarta mormorstrosor i bomull! Eventuellt nagot enstaka par av nagon annan sort for fest men kor pa svart da ocksa. Iofs kan man vilja ha vita under vissa byxor, men det ar knappt vart det for alla tunikor ar sa langa att det anda inte syns. Jag ska motivera detta uttalande. Har du nagonsin forsokt handtvatta ett par string? Det ar svart, spets ska vi inte snacka om. Vill du sova bekvamt nar du delar rum med 3 brudar och det ar varmare an helvetet? Da vill du tacka allt du kan nar du inte vill ha tacke pa. Svart ja det ar en bra farg av manga anledningar.

Hmm ja det var val ungefar allt just nu. Nu ska jag upp i lagenheten och ta en tupplur tror jag, jag ar inte i mitt esse idag. Imorgon drar vi till Hyderabad med nattag och blir borta en vecka. Hoppas det blir roligt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej! Du hörs ju pigg och glad i alla fall! Men försök att dricka mera vatten! Vi har också haft en solig skön vårdag, har suttit på vår altan och solat och fikat skönt! Men det blir ju inga 38 grader precis, Men 9 tycker vi är toppen! Roligt att läsa vad du har för dig, så fortsätt att skriva! Trevlig helg och kram från farfars

2010-03-20 @ 23:54:40
Postat av: Farmor

Hej igen Emsipems! Jag har glömt skriva om en sak jag vill be dig om! Skulle du söka en liten sten därifrån till min lilla samling? Snälla? Hanna har lovat mig en från sin världsdel. Skulle bli så glad förstår du! Nu ska även vi krypa till sängs! Natti från farmor

2010-03-21 @ 00:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0