Tillbaka i Pune igen

Ojojoj nu hander det grejer! Tack for alla kommentarer! Har ar det fortfarande varmt som i helvetet och man vanjer sig aldrig riktigt men kul har jag det iaf. Nu blir det bara ett snabbt inlagg for jag har arslet fullt med saker jag maste gora. Som att skriva tva rapporter, planera en "redovisning", tvatta och en hel del annat. Och idag funkar inget som det ska. Vi kom med taget i tid i morse och sen har det bara gatt utfor. Men men det reder nog upp sig tillslut pa nat satt. Hoppas jag iaf. Hyderabad var underbart, snuskigt varmt, intensivt, roligt, trevligt, utvecklande och ja allt och lite till. JAg har sett saker jag inte ens vet var jag ska borja beskriva men jag ska hem nu och forsoka skriva ihop nagra blogginlagg och valja bilder till det. Jag knappte ju bara sadar en 800 stycken pa en vecka. Men inte sarskilt manga ar bra for jag lekte hej vilt med kameran. Men det var det vart. Sa det kommer bara jag har tid, men ska ta mig tid nu ikvall och fa bort sa mycket jag bara kan.


Sa hall ogonen oppna, inlagg med prickar och cirklar ar pa vag plus bilder.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0